Efektywność w sprzedaży
Witamy » SKILLS - Szkolenia » Wilson Learning » Efektywność w sprzedaży
Sprzedaż jako przewaga konkurencyjna
Tradycyjne metody odróżniania (marka, technologie, ekonomia skali) nie wystarczą by utrzymać pozycję firmy na rynku. Może się okazać, że efektywne siły sprzedaży, to jedyna przewaga konkurencyjna, jaką dysponujesz.
Z badań Wilson Learning wynika, że najlepsi handlowcy wiedzą, iż wyróżnienie na rynku zależy od tego, czy potrafią lepiej od konkurencji zrozumieć i zaspokoić priorytety klientów. Najlepsi handlowcy potrafią być zarówno konsultantami jak i strategami - wartością dodaną dla klientów i dla swoich firm.
Badania pokazały też, że najlepsi menedżerowie w firmach sprzedażowych przyjmują podwójną rolę – liderów sił sprzedażowych oraz zarządzających procesami sprzedaży.
Przeczytaj: Jak zyskać przewagę konkurencyjną. Rozwój przedsiębiorstwa poprzez sprzedaż i zarządzanie sprzedażą
O Wilson Learning
Efektywność liderów
Efektywność osobista
Efektywność w sprzedaży