Sprzedaż i Obsługa Klienta
Witamy » SKILLS - Szkolenia » Sprzedaż i Obsługa Klienta
Przedstawiamy szkolenia dedykowane dla osób mających różnorodny kontakt z Klientem, którzy zajmują się: sprzedażą lub obsługą Klienta face2face lub przez telefon w formule B2B oraz B2C, windykacją lub negocjowaniem długoterminowych warunków współpracy, dysponując budżetem oraz posiadając możliwość podejmowania samodzielnych decyzji.
Znajdą tu Państwo kategorie szkoleń, które prowadzimy w formule warsztatowej (wypracowanie rozwiązań), treningu (trening umiejętności) jak i tradycyjnego szkolenia (wiedza + umiejętność).
Efektywność negocjacji
WięcejNegocjacje z pozycji kupującego
WięcejNegocjacje z pozycji sprzedającego
WięcejSprzedaż Konsultacyjna
WięcejTechniki sprzedaży
WięcejUmiejętności zwiększające efektywność handlowców
WięcejWindykacje
WięcejEtapy wizyty handlowej
WięcejSprzedaż w podziale na sytuacje handlowe
WięcejObsługa Klienta przez telefon
WięcejBezpośrednia obsługa Klienta
Więcej