Sales & Customer Service Assessment
TOOLS - NARZĘDZIA » DISC » Sales & Customer Service Assessment
Każdy kto sprzedaje czy obsługuje klienta, robi to w inny sposób. Poznanie własnego stylu sprzedaży i stylu, zgodnie z którym Twój klient podejmuje decyzję o zakupie, korzystaniu z usług danej organizacji, to klucz do osiągania najlepszych wyników.
Chcesz sprzedawać więcej i lepiej obsługiwać klientów? Możesz to zrobić dzięki Sales & Customer Service Assessment.
Czy jesteś handlowcem prowadzącym wiele rozmów handlowych z partnerami zewnętrznymi lub sprzedajesz poprzez obsługę klienta, dzięki poznaniu Twojego wrodzonego stylu sprzedaży będziesz w stanie lepiej komunikować się z klientami, odkryjesz swoją wewnętrzną motywację, dowiesz się jak przekonywać klientów, by ostatecznie sprzedać więcej.
Sales & Customer Service Assessment to narzędzie online, które da Ci informacje o:
- Twoim stylu sprzedaży i obsługi klienta.
- mocnych stronach w komunikacji i obszarach do rozwoju.
- tym co Cię motywuje do pracy.
- tym jak komunikować się z klientem zgodnie z Twoim stylem sprzedaży czy obsługi klienta
Czas wykonania testu - ok 10 min.
Pozostałe narzędzia: