Sales & Customer Service Assessment

TOOLS - NARZĘDZIA » DISC » Sales & Customer Service Assessment

Każdy kto sprzedaje czy obsługuje klienta, robi to w inny sposób. Poznanie własnego stylu sprzedaży i stylu, zgodnie z którym Twój klient podejmuje decyzję o zakupie, korzystaniu z usług danej organizacji, to klucz do osiągania najlepszych wyników.

Chcesz sprzedawać więcej i lepiej obsługiwać klientów? Możesz to zrobić dzięki Sales & Customer Service Assessment.

Czy jesteś handlowcem prowadzącym wiele rozmów handlowych z partnerami zewnętrznymi lub sprzedajesz poprzez obsługę klienta, dzięki poznaniu Twojego wrodzonego stylu sprzedaży będziesz w stanie lepiej komunikować się z klientami, odkryjesz swoją wewnętrzną motywację, dowiesz się jak przekonywać klientów, by ostatecznie sprzedać więcej.

Sales & Customer Service Assessment to narzędzie online, które da Ci informacje o:

  • Twoim stylu sprzedaży i obsługi klienta.
  • mocnych stronach w komunikacji i obszarach do rozwoju.
  • tym co Cię motywuje do pracy.
  • tym jak komunikować się z klientem zgodnie z Twoim stylem sprzedaży czy obsługi klienta

Czas wykonania testu - ok 10 min.


Pozostałe narzędzia:

KONTAKT: Tel. 61 666 05 94, E-mail:biuro@catmangroup.pl