Piotr Ignaczak

Trenerzy » Piotr Ignaczak

Specjalizacja: Merchandising i Category Management, Coaching handlowy, Zarządzanie działem handlowym.

Wykształcenie: Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku psychologia z ukierunkowaniem na zrozumienie procesów decyzyjnych konsumentów.

Doświadczenie zawodowe: Przez 9 lat pracował jako manager w strukturach działów sprzedaży w firmach handlowych, dystrybucyjnych oraz detalicznych.

Doświadczenie trenerskie: Od ponad 11 lat pracuje na rynku szkoleniowo - konsultacyjnych jako trener i doradca. Szkoli i doradza m. in. w zakresie budowy i wdrażania standardów ekspozycji towarów. Specjalizuje się w szkoleniach szefowskich, w tym z zakresu pokonywania rutyny i wypalenia zawodowego handlowców. Prowadzi coaching handlowy, gdzie pomaga rozwijać i podnosić efekty pracy handlowców. Zajmuje się zarówno miękkimi, jak i twardymi zagadnieniami pracy handlowców.

Referencje: Szkolił i doradzał m.in. dla takich marek jak Costcutter Grupa Detalistów S.A., Heinz Polska sp. z o.o., Hochland Polska, Morliny S.A., Rossmann, Unilever Polska, Rabat Pomorze, Henkel Polska, Zielona Budka sp. z o.o.

Publikacje: Współpracownik redakcyjny w Wydawnictwie Fischer Trading Group Polska sp. z o.o., wydawcy takich pism jak: Hurt i Detal, Handel Nowoczesny. Autor wielu publikacji w prasie branżowej, m.in:

  • Dostawców walka o półkę,
    Fresh & Cool Market
  • Pułapki merchandisingu,
    Fresh & Cool Market
  • W stronę prezycyjnego doboru asortymentu,
    Harverd Businness Review
  • Jaki sposób płatności zaoferować Klientowi,
    Twoja-Firma.pl
  • Jak wybrać dobre szkolenie?,
    TVN CNBS Biznes
  • O świętach i sprzedaży zabawek,
    Radio Kolor

Autor publikacji "Zarządzanie działem sprzedaży, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka.

Konferencje: Brał udział jako prelegent m.in. w następujących konferencjach:

  • Konferencja Siła Telemarketingu 2010,
    gdzie przeprowadził warsztat "Zaawansowana sprzedaż do klientów biznesowych. Wychodzenie z rutyny sprzedawania korzyści".
  • Międzynarodowe Targi Alkoholi Wine & Springs 2010,
    gdzie przeprowadził warsztat "Merchandising w alkoholach. Magia czy praktyka?"
  • Skuteczne Planowanie Logistyczne w Łańcuchu Dostaw 2010,
    gdzie przeprowadził prelekcję "Zarządzanie kategorią (asortymentem) ważnym elementem łańcucha logistycznego".
  • Trendy FMCG 2010: Convenience & Petroleum Retailing,
    gdzie przeprowadził prelekcję "Obsługa Klienta w rynku Convenience & Petroleum Retailing".
  • II Konferencja Warsztaty Dla Branży Mięsnej 2006,
    gdzie przeprowadził prelekcję "Zarządzanie zmianą".
  • Konferencja Mięso i Wędliny 2005,
    gdzie przeprowadził prelekcję "Nowe trendy w rekrutacji, szkoleniu, coachingu i motywacji - prace z projektem".
  • Kongres Sprzedaż 200
    gdzie przeprowadził prelekcję "Negocjacje handlowe - jak pokonywać wewnętrzne bariery i ograniczenia oraz skutecznie bronić się przed trudnymi zagrywkami drugiej strony"

 

Krzysztof Mika
Jarosław Jemczura
Piotr Baranowski
Barbara Plackowska
Jan Dilling
Zbigniew Heryng

KONTAKT: Tel. 61 666 05 94, E-mail:biuro@catmangroup.pl