Category Management
Witamy » SKILLS - Szkolenia » Category i Merchandising » Category Management
Zapraszamy do dziedziny, w której emocje schodzą na dalszy plan na rzecz analiz i statystyki. Category Managament (zarządzanie kategorią) to głównie prowadzenie badań i analiz, wnioskowanie i podejmowanie świadomych decyzji. Dlatego właśnie, Category Manager jest jednym z najtrudniejszych zawodów w branży handlowej i warto się w nim rozwijać bezustannie.
Przedstawiamy zakres szkoleń, które realizujemy tylko w formule zamkniętej z wyjątkiem szkolenia category management - zarządzanie zmianą.
Proponowane moduły szkoleniowe:
- Category Management - basic
- Category Management - advanced
- Category Management - zarządzanie projektem
- Category Management - zarządzanie zmianą
Nasze podejście do procesu:
|
MODEL I |
MODEL II |
MODEL III |
MODEL IV |
Cel |
Zdobycie wiedzy na temat procesu zarządzania kateogrią. |
Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących zarządzania kategorią. |
Zdobycie wiedzy, umiejętności oraz praktyki. |
Zdobycie wiedzy, umiejętności oraz praktyki. Ułożenie procesu CatMan wewnątrz organizacji. |
Metoda |
Szkolenia wprowadzające. Szkolenia zaawansowane. |
Szkolenia wprowadzające. Warsztaty z wykorzystaniem realnych danych z wybranej kategorii. Follow up. |
Szkolenie wprowadzające. Szkolenie zaawansowane pogłębiające wybrane zagadnienia + warsztat z wybranych zagadnień procesu CatMan + praca domowa dla uczestników. Follow up oceniający + korekta |
Model przyspieszonego nauczania wraz z rozbudowanymi działaniami z modelu III. |
Efekt/ korzyści
|
Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat modelu zarządzania kategorią z wykorzystaniem procesu CatMan. |
Wyczerpująco przeprowadzony proces CatMan dla wybranej kategorii i zarządzającego nią kupca |
Weryfikacja zdobytej wiedzy, umiejętności i praktyki wszystkich uczestników. Skuteczna motywacja uczestników projektu do podejmowania działań na każdym etapie wdrożenia. |
Stworzenie mapy procesu, Karty kategorii Karty projektu Słownika CATMAN Check listy działań Karty potencjału i gotowości klienta do współpracy Podziału odpowiedzialności Innych narzędzi zdefiniowanych w trakcie diagnozy. |
Cross merchandising
Merchandising materiałów reklamowych (POSM)
Merchandising oczami Klienta
Merchandising produktu w miejscu sprzedaży
Merchandising w przestrzeni handlowej
Zarządzanie merchandisingiem