Category Management

Witamy » SKILLS - Szkolenia » Category i Merchandising » Category Management

Zapraszamy do dziedziny, w której emocje schodzą na dalszy plan na rzecz analiz i statystyki. Category Managament (zarządzanie kategorią) to głównie prowadzenie badań i analiz, wnioskowanie i podejmowanie świadomych decyzji. Dlatego właśnie, Category Manager jest jednym z najtrudniejszych zawodów w branży handlowej i warto się w nim rozwijać bezustannie.

Przedstawiamy zakres szkoleń, które realizujemy tylko w formule zamkniętej z wyjątkiem szkolenia category management - zarządzanie zmianą.

Proponowane moduły szkoleniowe:

  • Category Management - basic
  • Category Management - advanced
  • Category Management - zarządzanie projektem
  • Category Management - zarządzanie zmianą


Nasze podejście do procesu:

 

MODEL I

 MODEL II

 MODEL III

MODEL IV

Cel

Zdobycie wiedzy na temat procesu zarządzania kateogrią.

Zdobycie wiedzy i umiejętności dotyczących zarządzania kategorią.

Zdobycie wiedzy, umiejętności oraz praktyki.

Zdobycie wiedzy, umiejętności oraz praktyki.

Ułożenie procesu CatMan wewnątrz organizacji.

Metoda

Szkolenia wprowadzające.

Szkolenia zaawansowane.

Szkolenia wprowadzające.

Warsztaty z wykorzystaniem realnych danych z wybranej kategorii.

Follow up.

Szkolenie wprowadzające.

Szkolenie zaawansowane pogłębiające wybrane zagadnienia + warsztat z wybranych zagadnień procesu CatMan + praca domowa dla uczestników.

Follow up oceniający + korekta
i konsultacje ekspertów

Model przyspieszonego nauczania wraz z rozbudowanymi działaniami z modelu III.

Efekt/ korzyści

 

 

 

 

 

 

Zdobycie wiedzy merytorycznej na temat modelu zarządzania kategorią z wykorzystaniem procesu CatMan.

Wyczerpująco przeprowadzony proces CatMan dla wybranej kategorii i zarządzającego nią kupca

Weryfikacja zdobytej wiedzy, umiejętności i praktyki wszystkich uczestników.

Skuteczna motywacja uczestników projektu do podejmowania działań na każdym etapie wdrożenia.

Stworzenie mapy procesu,

Karty kategorii

Karty projektu

Słownika CATMAN

Check listy działań

Karty potencjału i gotowości klienta do współpracy

Podziału odpowiedzialności

Innych narzędzi zdefiniowanych w trakcie diagnozy.

 

Cross merchandising
Merchandising materiałów reklamowych (POSM)
Merchandising oczami Klienta
Merchandising produktu w miejscu sprzedaży
Merchandising w przestrzeni handlowej
Zarządzanie merchandisingiem

KONTAKT: Tel. 61 666 05 94, E-mail:biuro@catmangroup.pl